Ohh wooaah Ohh wooaah Ohh wooaah

You know you love me, I know you care
妳知道妳是愛我的, 我知道妳很在乎
Just shout whenever, And I'll be there
妳隨時隨地抓狂的時候, 我總是會陪在妳身旁
You are my love, You are my heart
妳是我的愛, 妳是我的一切
And we will never ever-ever be apart
我們會永永遠遠在一起, 不會分開


Are we an item? Girl quit playing
難道我們之間的一切就像待售物品嗎? 女孩別玩了
"We're just friends"
妳說我們只是朋友
What are you sayin?
我不懂妳在說什麼
Said there's another and looked right in my eyes
妳說有另一個他出現 看著我的雙眼
My first love broke my heart for the first time,
我的初戀讓我的心第一次碎了


And I was like
而我就像

Baby, baby, baby oohh
親愛的寶貝
Like baby, baby, baby noo
就像在說著寶貝, 別這樣對我
Like baby, baby, baby ooh
親愛的寶貝
Thought you'd always be mine, mine
以為妳永遠都會是我的, 我的

Baby, baby, baby oohh
親愛的寶貝
Like baby, baby, baby noo
就像在說著寶貝, 別這樣對我
Like baby, baby, baby ooh
親愛的寶貝
Thought you'd always be mine, mine
以為妳永遠都會是我的, 我的


oh oh

For you, I would have done whatever
為了妳, 我願意付出所有
And I just cant believe we ain't together
我無法相信我們無法在一起
And I wanna play it cool, But I'm losin' you
面對失去妳的想法, 我也只想偽裝冷靜
I'll buy you anything, I'll buy you any ring
我會買下所有妳想要的, 我會買下所有妳想要的鑽戒
And I'm in pieces, Baby fix me
寶貝我的心碎了 請妳讓它完整吧
and just shake me til' you wake me from this bad dream
也只有妳能夠將我從這噩夢中喚醒


I'm going down, down, down, down~
我好失望 好失落
And I just can't believe, my first love won't be around
我無法相信我的初戀無法永遠下去


And I was like
而我就像

Baby, baby, baby oohh
親愛的寶貝
Like baby, baby, baby noo
就像在說著寶貝, 別這樣對我
Like baby, baby, baby ooh
親愛的寶貝
Thought you'd always be mine, mine
以為妳永遠都會是我的, 我的

Baby, baby, baby oohh
親愛的寶貝
Like baby, baby, baby noo
就像在說著寶貝, 別這樣對我
Like baby, baby, baby ooh
親愛的寶貝
Thought you'd always be mine, mine
以為妳永遠都會是我的, 我的


( Feat. Ludacris )

Luda, When I was thirteen, I had my first love
當我13歲的時候, 我談了我第一次的戀愛
There was nobody that compare to my baby
沒有人可以比的上我的初戀女友
And nobody came be between us
沒有任何人介入我們之間
Or can ever come above
沒有人可以
She had me going crazy
她讓我瘋狂
Oh, I was starstruck
Oh, 她讓我好著迷
She woke me up daily
每一天她都讓我精神抖擻
Don't need no Starbucks
一點都不需要星巴克
She make my heart pound
她讓我的心小鹿亂撞
and skip a beat when I see her in the street
每一次當我在街上
and, At school, on the playground
在學校, 在操場上見到她
But I really wanna see her on a weekend
我都會頓時失去呼吸, 在週末我真的很想看見她
She knows she got me dazing
她知道她讓我暈頭轉向
Cuz she was so amazing
因為她是如此迷人
And now, my heart is breakin'
而現在我的心碎了
But I just keep on sayin'..
但我就是沒辦法停止 ..


Baby, baby, baby oohh
親愛的寶貝
Like baby, baby, baby noo
就像在說著寶貝, 別這樣對我
Like baby, baby, baby ooh
親愛的寶貝
Thought you'd always be mine, mine
以為妳永遠都會是我的, 我的

Baby, baby, baby oohh
親愛的寶貝
Like baby, baby, baby noo
就像在說著寶貝, 別這樣對我
Like baby, baby, baby ooh
親愛的寶貝
Thought you'd always be mine, mine
以為妳永遠都會是我的, 我的


(Now I'm all gone)
現在我要離開了
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah Yeah Yeah

(Now I'm all gone)
現在我要離開了
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah, Yeah, Yeah

(Now I'm all gone)
現在我要離開了
Yeah, Yeah, Yeah
Yeah, Yeah, Yeah

Now I'm all gone, gone, gone, ooh
現在我要離開了
I'm gone
我要離開了



arrow
arrow
    全站熱搜

    小案^__^ 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()